Life is good

Idag är det den 29 April och vet ni vad det innebär? Jo, att jag fyller 18 om prick 6 månader! Jag fylls både med lycka och ångest när jag tänker på det! Men nu ska vi inte vara såna på min happy day! Jag hoppas att mitt glada humör slår ut alla bakterier och saker som jag har i kroppen så jag blir FRISK. Det enda negativa just nu är att jag måste vara hemma imorgon men va fan är egentligen meningen med valborg? Det är ju bara samma skit som lussevaka?

Och precis när jag inte tror att denna dagen kan bli bättre så får jag ett sms från min andra halva "Bara så du vet så blir vår resa till Spanien av i sommar". Ja, vad kan man säga? Life is good just nu. Tyvärr tror jag bara att Spanien krockar med min trip till Uddevalla.


Bilden är snodd från alex blogg

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0