more kissing

Pappa: "Du, kan du göra en grupp till mig på facebook? Jag sa till resten av styrelsen att jag kunde fixa det men jag har ingen aning om hur jag gör.."
Jag, skämtsamt: "Okej, det kan jag göra. Men du, jag har ont om pengar så jag vill gärna ha betalt.."
Pappa: "Ja, det kan du faktiskt få."
Jag: "oke! vad sägs som 100 spänn?" *Puppyeyes*
Pappa tittar lite konstigt på mig..
Jag:"..eller 50 duger nog..."
Pappa: "Okej, vi säger 150!"

Jag tror inte pappa fattar det där med pruta men va fan, jag säger inte nej till 150 spänn för att trycka på några knappar bara! Fan vad jag är bra.. och lite dyr..!

Nu är jag jävligt uttråkad och jag tror faktiskt att jag är tvungen att göra den där jävla psykologin som jag tjatat om i en vecka nu. Bajs också. Orkar verkligen inte göra den fast nu har tillochmed Lina börjat säga till mig att göra den så jag tror inte jag har något val. Mer bajs.

love,malin

Kommentarer
Postat av: felix

haha att din pappa var tvungen att betala haha

2009-04-08 @ 23:13:18

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0