Oh happy day

Jag är som sagt sjuk men stack ändå till skolan för att göra ett prov i projket och företagande. Och eftersom jag gick omkring osminkad fanns solbrillorna på plats. Snacka om lifesaver. Efter provet stack vi en runda in på Resia för att boka vår resa till London men eftersom det var mycket dyrare där bestämde vi oss för att vänta. Vi tog istället en runda till EH innan jag stack hem igen.

På bussen hem trodde jag att jag skulle dö! Jag har aldrig varit så kissinödig i hela mitt liv! Och inte nog med det så satt där en 7årig unge och tyckte det var skitkul att trycka på stopknappen hela tiden så bussen stannade på varje hållplats. Tur att jag var så trött annars skulle jag gått fram till ungjävlen och börjat skrika! Jävla snorunge..!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0