old life - new life

Pappa: Den 13 maj ska du och jag till Roskilde.
Jag: Va? va fan ska vi göra där?
Pappa: Vi ska tatuera oss och det kommer ta hela dagen, du får ta ledigt från skolan.
Jag: Men jag vill inte tatuera mig förrän efter sommaren..
Pappa. Nu gör du som jag säger, du tar ledigt från skolan och vi tatuerar oss - ok?
Jag: men...

Iblan är min pappa inte den bästa förebilden. Men jag älskar det ändå. Jag älskar att mina föräldrar ibland är barnen och hittar på skitsaker hela tiden. Jag älskar att sitta i en studio med mina böcker och se hur folk kommer inte och berättar sina historier om sina tatueringar som dem vill ha. Jag älskar det. Jag älskar att talangen att sätta sig ner och rita något som betyder något, något som dem sen kommer ha med sig resten av livet. Jag ska bo i en studio när jag blir stor. Jag ska resa från stad och stad och träffa nya människor hela tiden, ska tatuera in varje minne på min kropp och hitta några bra band och följa dem världen runt. Jag vill vara forever young, jag vill vara en vampyr.

Ja, jag är hög på tabletter..

love,malin


Kommentarer
Postat av: Lina

du är SÅ hög på tabletter

2009-04-27 @ 23:44:04

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0