Singstar

Fan vad jag är sliten! Jag sitter upp och sover just nu. Jag klarar inte av att vara i solen hela dagen, blir så jävla trött av det sen på kvällen, och plus så kokar verkligen min röda hud just nu!
Lina har iallfall pakerat sig på mitt golv och sjunger Abba singstar för full hals. Jag klara 3 låtar sen försvann min röst.

Lina sitter och sjunger
Lina: Du tänker inte filma mig nu och lägga ut det någonstans?
Jag: Nejdå..
Lina: Tänker du blogga om det då..?
Jag: Aldrig..

P.S Video kommer snart ;)

Jag - charmig som alltid, eller vad säger ni?


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0