soon

Efter en kväll med min bättre hälft så har jag sett halva säsong 3 av Heroes, ätit lite för mycket påskgodis, druckit iskaffe och x antal glas cola. Och just det, lökringarna får jag inte glömma (fråga inte ens!). Jag måste faktiskt erkänna att jag är helt slut. Det är ju meningen att man ska bli utvilad på loven men det funkar inte på mig, istället är dygnet helt fel och jag vill bara sova nu. Jag vill heller inte se någon sorts godis på väldigt länge.. eller cola. Usch nej, allt känns väldigt äcklig just nu..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-13 @ 19:24:34
URL: http://www.arntyochmirry.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0