Varför min mamma är min bästa vän

Jag, mor och far stack en runda till Mediamarkt för att pappa ville ha några nya data saker. Och och mamma spenderade istället lite tid bland alla miljoner filmer som dom har. Jag hittade faktiskt alla säsonger av Friends för bara 500kr! Såklart var jag tvungen att ha boxen med mig hem...Iallfall. När vi var på väg från dvdhörnan så ser jag miljontals Twilight posters! Och jag står ju där och dregglar i ungefär 10 minuter och börjar drömma mig bort.. Under tiden märker jag att mamma har försvunnit från min sida och jag står där helt själv som en idiot och tittar på väggen. 1 minuter senare kommer mamma tillbaka med en av dom här Twilightpostrarna. Enlight henne så skulle vi aldrig komma ifrån affären om hon inte hade en sån att locka mig ut där ifrån.. Jag älskar min idiot till mor!



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0