When you look me in the eyes

Då var sista dagen i kallköket avklarad. Härligt fast nu väntar varmköket i 6 veckor sen jävlar är det sommarlov.


Så vad har HR2E hittat på idag?
Jag gjorde en väldigt äcklig grönsakstårta. Så klart var det bara Fanny som gilla den. Fanny är ju mer eller mindre känd för att gilla det som ingen annan gillar d.v.s äckliga saker som en grönsakstårta.
Timothy gick ifrån matbordet för jag och Petra ännu en gång börja prata om Twilight. Vi gissar på att han inte är säker på sin sexualitet och är avundsjuk på Robert Pattinson. Men vilken kille är inte avundsjuk på Rob just nu?
Jag och Robin kom fram till att jag kan vara snäll, tyvärr händer detta bara ungefär en gång i halvåret.
Vi kom fram till att den replik som jag säger oftas är "Asså vad fan är mitt problem?" eller "Jag vet inte vad mitt problem är.."
Och sist men inte minst, det är officiellt: Petra är fast i bloggträsket. Eftersom jag känner att jag har lite med det att göra så ska jag såklart länka till hennes underhållande blogg, den hittar ni här!


Välkommen till träsket, Petra!
love,malin



 


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för reklamen, Malin!

Det är du som gav mig den sista pushen, som fick mig att skaffa en blogg, in the first place.

Träsket är underbart.

2009-04-18 @ 19:28:05
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0