15:41



Cha cha babes!

Efter en onödig skoldag och ett besök på restaurang Kina så är jag hemma. Om några timmar ska jag träffa Frida och Alex så ska vi se Nrj in the park sen dead by April. Vi får se om den här festival dagen blir bättre än vad dom andra har varit, haha

Va inne på entré innan och hittade jättemånga saker som jag vill köpa och såklart har jag inga pengar.. typiskt. Eller jag har några hundra i euro kvar men jag ska försöka spara dom till London.. vi får se hur det går.
Varför är det alltid så att man hittar jättemycket saker när man inte har pengar en när man har pengar hittar man ingenting alls?

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0