Detta går inte..



Jag
behöver
kräka
NU!

Detta är helt sjukt. De kan inte vara hälsosamt att vara så här nervös. Jag börjar få sånda där röda fläckar över hela kroppen - såna man får när man är väldigt nervös och obekväm. Hela magen har vänt sig och jag vet inte om jag ska bli arg och börja skrika (igen) eller om jag ska tycka synd om mig själv och gråta (igen).

Jag vill verkligen inte detta. Jag hör inte hemma i ett jävla kök. Jag valde inte hotell och restaurang för det är kul och jag vill jobba med det, jag valde det för att.. ja, vad fan vet jag.

Detta är fan löjligt.
Jag är jävligt löjlig just nu.


Fan också

Kommentarer
Postat av: Fanny

Min ångest var inte heller att leka med!

2009-08-24 @ 22:59:29

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0