Jag lever

CHA CHA!

Efter ett par dagar med tjat så har pappa fixat internet till mig! YES! Kontakt med världen, jag kan läsa bloggar, vara inne på facebook och läsa skvaller! Jag var lite rädd att jag skulle bli riktigt deppig där ett tag och bara ligga i en säng och gråta..
Ja, jag är väldigt beroende av datorer.

Okej, så efter jag kom hem från Spanien så åkte jag till Uddevalla där min familj befann sig. Min faster fyllde 30 och hade fest. Inte så mycket mer med det..
Igår tog vi bilen och husvagnen (ja, husvagnen! :( ) och körde ner till Skåne där vi nu är, rättare sagt Torekov. Här ska vi tydligen vara tills torsdag. Jag försökte tjata till mig att vi skulle åka hem idag men jag sa att jag kunde stå ut några dagar om pappa fixa internet till mig. hihi

Idag va vi iallafall i Båsta, och fan va där va 08:or. Jag höll på att dö. Booi också för den delen. Jag och Booi har blivit kompisar. Cha Cha! Men jag var tvungen att bli vän med han efter han berätta att han älskar min blogg. hihi

Vi hörs snart igen!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0