onsdag



Jag fick klagomål om att jag bloggade dåligt så nu ska ni få ett inlägg.

Praktiken funkar. Det är inte allt för dåligt och inte allför bra. Jag går dit, gör vad som ska göras och går hem. Och har väldigt ont i fötterna under tiden. Jag hatar verkligen mina kockskor!

Kan ni gissa vad jag gör nu?
Planerar studenten! Fan vad jag längtar, fast jag har ändå jävligt mycke ångest. Det känns som man precis har börjar skolan för fan!

Iallfall.

Studenten. Jag trodde inte att allt skulle vara så här dyrt men det får kosta vad det kostar. Jag ska försöka samla priser och nummer och datum för mössor och stundettröjor och allt annat som ska ordnas. Det är jävligt mycke.

Herregud jag ska ta studenten! aaaaah

Nu blir det True blood, har redan sett första säsongen men jag har tänkt se det igen! ^^

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0