Saker du kanske inte visste..


Jag är uttråkad så jag ska göra en lista, ni kommer väl ihåg hur jag gillar att göra listor?
Det kommer bli en hel del sådana nu när jag inte har några läxor att göra eller något att plugga i..

Så här har ni en lista på saker som ni kanske inte visst om mig, mohaha

- Jag är väldigt snål. Jag får ångest om jag gör av med för mycket pengar. Det är så jag klarar mig på sommarloven utan att jobba. Fast å andra sidan så sparar jag inte pengar heller.. något som jag borde.


- Jag hatar jeans. Det finns inget jobbigare klädesplagg att ha på sig! Jag känner sig innestängd och jag inte röra sig som man vill..jo, om man inte har något emot att byxorna sprickor.. Leggings/strumpbyxor/tights for the win, för att citera Frida!


- Jag älskar engelskmän! Det finns inget sexigare än en engelsk accent! Mjau! Tjena Robert Pattinson, Jamie Campbell Bower och Ed Westwick.


Jag är beroende av att läsa bloggar. Jag är inne på bloggkoll flera gånger om dagen. Är det reklam på tv? Bloggkoll. Ska maten värmas i micron två minuter? Bloggkoll. Och det underlättar inte att vi har laptops som ligger överallt som gör att man har en datan var man än är i huset..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser oxå bloggar flera gånger om dagen:p

2009-08-18 @ 23:58:35
URL: http://hannablivandemamma.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0