so crazy



Festivalen började igår och såklart var man tvungen att åka upp där. Bara för att. Man vet att det är samma sak varje år men man ska ändå dit. Lite onödigt och oftast så slutar det inte så bra heller.. Men trots detta så åkte Booi, sis, Lina och jag upp där. Vi mötte upp Boois speciella kompisar och Frida lite senare.
Sen var det dags att tränga sig med miljoner människor.
Under kvällen hann vi med att träffa massa folk från skolan.
Vi blev indragna i ett slagsmål helt utan anledning.. vissa av oss ville bara hem..
Vi utsattes för lite pinsamma situationer.
Vi utsattes för något som inte alls var trevligt som fick mig att undra hur fan mödrar utfostrar sina jävla söner!
Sen, för att göra oss lite extra glada, så moonade Booi och Fredrik några bussar på davidshall innan vi hann med sista bussen hem.

Varför jag fortsätter åka upp till festivalen varje år vet jag inte.
Det är hatkärlek.

Kommentarer
Postat av: LiLi

mooningen var inte hatkärlek, bara äckligt! :P

2009-08-15 @ 13:35:40
Postat av: Freedrik " hästen "

Vi mötte upp Boois speciella kompisar! asså är man specilla nu :O bara för man är lite väl speedad :O:S:(

2009-08-21 @ 11:17:28

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0