Söndag


Skolan börjar imorron vilket innebär extrem ångest. Jag vill verkligen inte börja skolan igen, jag gillar att ha sommarlov.

Det blev iallafall en runda på festivalen igår igen. Blev inte så mycket bra iallfall.
Fast sen skulle man ta bussen hem och ja, det är ju alltid kul. Där va några idioter som tyckte det var skitkul att öppna luckan i taket och sen gå upp och sätta sig på bussens tak när bussen körde. Och för att göra allt lite roligare så börja dom kasta sopor på bilarna som körde utanför. Och just de, att röka inne i bussen är också ett sätt att bli cool på. Idioter..



Vi åkte parisehjul!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0