Varning: Spindelinlägg

Okej, ni som är rädda för spindalr hostLINAhost borde kanske inte läsa detta..

Jag, Mimmi och Booi sitter i bilen. Mamma är utanför och tankar.
Jag sitter och sjunger och allt är jättebra. Det kliar lite på min fot och jag kliar tillbaka. Det kliar lite till och ännu en gång så kliar jag tillbaka.
Efter något minut så känns det som kliandet börjar röra sig sakta och jag undrara vad det är som pågår så jag tar av mig skon för att se om min fot har börjat få någon sorts utväxt som rör sig eller något..
Jag atr av mig skor och tittar ner och plötsligt ser jag något som rör sig i skon. Ett spindelben! Och ut kommer en sjuhelvete stor spindel!
Låt mig säga såhär: jag är inte rädd för spindlar. Stora spindlar kan vara lite obekväma men dom skrämmer mig inte, jag menar: vad kan dom göra för skada mot mig?
Men jag får panik av att jag har haft en enorm spindel i min sko som har sprungit omkring på min fot och lekt där så jag tar upp benen och börjar skrika och gråta som fan. Som tur va så var Booi där så han kunde döda den och kast ut den ur bilen..

Detta var bland det äckligaste jag varit med om! Blä.. Jag känner hur jag börjar få ett starkt ogillande mot spindlar..

Kommentarer
Postat av: Lina

välkommen till min värld

2009-08-07 @ 01:13:37

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0