Varsågod, skratta åt mig - jag bjuder på de..


Blogg.se är så jävla trögt att jag bara har lust att kasta in laptopen i duschen och spruta massa vatten på den och skratta som djävulen själv. Men det ska jag inte, jag skulle bara ångra mig några sekunder senare... Jag älskar min data, hihi

Jag fika som sagt med Peppe innan, och några andra från klassen. Och Peppe nämde att där fanns en stor New Moon poster inne på filmstaden. Och eftersom busshållplatsen är precis utanför biografen och det var en kvart till bussen skulle komma så gick jag där fram och tillbaka sisådär 3 gånger för att se den här jävla postern. Tror ni jag hittade den? Nej. Tror ni att föräldrarna inne på biografen tog tag lite hårdare i sina barn för att skydda dom mot den "möjliga pedofilen som går framochtillbaka utan för förnstret och tittar mysko och låtsas prata i telefon"? Ja.

Ibland skäms jag tillochmed för mig själv.. fast bara ibland. Men sen kommer jag på hur kul folk måste ha åt mig och det makes it all worth it. Det finns ingen större gåvan är att få någon annan glad ju? Håller ni inte med mig?

Nu kallar sängen och jag hoppas att jag fick er att le åtminstonde en gång under tiden ni läste det är inlägget (ja, jag är väldigt trött och säger väldigt konstiga saker)

puss♥

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0