18 and life


Det är dan före dan! Imorron är det julafton, och jag ska äta för mycket godis, dricka för mycket cola (är inget big fan of julmust precis) och öppna massa julklappar. Jag gillar julafton, det är bara synd att snön håller på att försvinna. Det är inte riktigt samma sak om det inte är snö utanför fönstret på julafton.

För övrigt så jag jag blivit sjuk. Efter mått dåligt i två dagar har det nu slått till. Så för att tycka lite synd om mig själv så ska jag bädda ner mig med min Harry Potter-bok och äta ben and jerry. Det va fan skitlängesen jag åt de!

Mamma kom precis in med en tidig julklapp; Eriks skiva. Inte illa.

pussar


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0