året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nopp

5.Vilka länder besökte du?
Danmark, Spanien och England

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Yes ^^

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Hmm...Kanske min 18års dag? 29 okt

8. Vad var din största framgång 2009?
Lyckades spara ihop till Londonresan haha

9. Största misstaget?
Jag tänker inte göra misstaget att berätta om dom..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite små körkylningar och sånt bara

11. Bästa köpet?
Jeansleggings for the win!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fikor! haha, några tusen blev det, snacka om dåligt!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå, alla knasiga påhitt med vänner :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I got a feeling, Bom Bom pow osv

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare under sommaren, värre på hösten dock..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mer crazy saker kanske?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit? haha, jag sover nästan bort alla lov

18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Hemma med familjen

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Favoritprogram på TV?
True blood! Just nu iallfall ^^

21. Bästa boken du läste i år?
Twilight böckerna ofc! Dum fråga?

22. Största musikaliska upptäckten?
Kings of leon!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar till London?

25. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kommer på..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tjejmiddag med mina söta vänner ^^

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå, en del saker.. Som ingen praktik typ

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Leggings och klänningar?

29. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert fucking Pattinson

31. Vem saknade du?
Ingen tror jag. Spendera all tid jag kunde med dom jag ville :)

32. De bästa nya människorna du träffade?
Nya människor? Well, jag upptäckte Peppes konstiga personlighet ^^


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0