dan före dan före dopparedan


Idag är det den 22 December vilket innebär att min kära vän Lina fyller hela 18 år. 18 år, 18 år som i vuxen. Haha, hoppas jag inte ger dig någon ålderkris nu.

I lite över 12 år har jag sett den här knäppa människan växa upp och bli min närmsta och bästa vän.
Och nu börjar nästa del av vår vänskap ihop. Den vuxna delen. Den tiden där vi tar studenten, flyttar hemifrån, skaffar riktiga jobb, blir kära och skaffar barn (nu är ålderskrisen tillbaka). Men framför allt se världen ihop och växa upp. Vi har så många planer över saker som vi vill göra, några som aldrig kommer hända och andra som kommer hända. Det kommer bli ett äventyr. Men huvudsaken är att vi har varandra och att vi skapar ännu fler minnen ihop än dom vi redan har.

Detta blev ett helt annat inlägg än vad jag hade tänkt men det blev lite gulligt ändå ^^






Kommentarer
Postat av: Lina

men goolligooll! <3 love you

2009-12-22 @ 15:29:00

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0