en helt vanlig kväll



Nu ska jag göra de jag är bäst på: var elak! Mohaha

Detta inträffa för en stund sen.
Alla sitter i soffan och allt är hur normalt som helst.
Helt plöstligt reser sig Booi upp och går ut på balkongen.
Sen drar han ner byxorna och sätter sig på bordet så det blir ett rövavtryck i snön.
Han skrattar för fullt och är väldigt nöjd med sig själv.
Men inte fullt nöjd. Hur kan han överträffa sig själv?
Jo, han drar ner byxorna igen och gör samma sak - men med andra delen av kroppen.. Ni fattar vad jag menar va? För er som är tröga så säger vi så här: Det är ett avtryck stort som en tandpetare nu. Mohaha. Okej, det var inte snällt.

Sen skratta han väldigt mycket och stack ner huvudet i snön.
Resultat: Vi har en rövavtryck, ett penisavtryck och ett ansiktsavtryck i snön på vårt utebord.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0