fight


Hej mina pussgurkor!

Jag och Adam har äntligen fått tummarna ur röven och ska ta tag i studenten. Vi ska till Lomma idag och boka utrustning och flak. Fan, studenten börja närma sig nu! Bara ett halvår kvar nu - panik!

Efteråt ska jag fika med Alex och ta en runda i stan. Ska försöka fixa lite julklappar och presenter. Både Frida och Lina fyller ju år nu i December. Förlåt mig men jag hatar folk som fyller år i december. Man har så sjukt lite pengar efter all julshoppande sen ska man köpa presenter också och jag som har världens sämsta fantasi när det gäller gåvor till andra blir bara mer irriterad.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0