happyday



Hejhopp mina små vänner!
Jag hade världens nostalgi med Malin inatt och la upp ett helt album på fejan, old school style you know? Haha, ibland kan jag lova att jag va mörkhyad i mitt förra liv.
Det skulle faktiskt förklara en hel del.. Bland annat mitt hår.. Fast det går inte riktigt ihop med att jag aldrig får färg utan bara blir röd av solen?

Mamma har somnat så jag tänkte passa på att rensa kylen på hennes hemmagjorda jul-köttbullar. Dom är verkligen äckligt goda. Så äckligt goda att man ofta äter förmycket och mår illa efteråt. Som sagt äckliga..

Måste sluta tramsa mig nu och göra mig iordning, ska upp till stan snart och ta en fika med Peppe och David.

pussaaaaaaaaaaar!



Jag och min babe!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0