make me cry



Jag har sovit två och en halv timme och är uppe allt för tidigt. Allt innan klockan 12 finns inte i min värld.
Ska snart åka till skolan och ha ett möte. Jag hoppas ingen från treorna är på skolan än eftersom jag kommer dyka upp osminkad och allmänt ofräsch. Tvåorna och ettorna bryr jag mig inte om, dom kan jag sätta på plats nästa termin, mohah.

Jag måste verkligen åka in till stan också. Jag har inte köpt en enda julklapp och tiden börjar rinna ut. Herrejävlar, det är bara 2 och en halv vecka till julafton!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du vill kan du följa med mig o saga o köpa julklappar:)<3

2009-12-07 @ 15:18:17
URL: http://hannablivandemamma.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0