min mormor


Då va jag hemma igen efter en släktträff i Anderlöv.
Och som alltid var detta en kväll fylld med värdefullt skvaller. Skvaller som jag kan lova er att min mormor kan betala stora pengar för att få mig att inte skriva om det.

Kvällen höjdpunkt var nog när mormor skulle gå runt och presentera alla för hennes mans barn. Hon går från person till person och typ berättar vad dom jobbar med osv. Sen kommer hon fram till min moster..

-"Detta är Sara och hon avverkar män. Så fort hon tar hem någon ny och man börja gilla honom så dumpar hon honom och tar hem en ny!"

Nu förstår jag var min charm kommer från.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0