onsdag


Jag kom precis hem från en fika tillsammans med Peppe och David.
Det blev en heldel konstiga samtal som innebar att David lärde känna den "riktiga" Malin lite för tidigt kanske, haha.



Peppe räddade även min nyår. Jag hade som sagt bojkottat nyår eftersom allt bara blev skit och alla ville göra helt olika saker och alla ville vara tillsammans men ändå göra sina egna saker så gick inget ihop så jag blev arg och ställde in allt. Orkar inte med sånt bajs, speciellt inte när man ska tvingas välja mellan det ena och det andra. Men nu träffade jag iallfall Peppe som nästa tvinga mig att komma hem till henne imorron så nyårts firandet blir tillsammans med Peppe och hennes närmsta. Kan nog bli en trevlig liten middag.
Då får öven David träffa den andra engelsktalande Malin och inte den han träffa idag. haha

Lite konstigt faktiskt, detta är första nyår jag firar utan min andra halva, Lina. Vi har firat alla våra nyår tillsammans sen vi var 14 och började fira utan föräldrar. Men så går de, haha


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0