pain


Hejsan!
Jag har nu blivit sjukskriven från skolan och praktiken resten av terminen. Väldigt skönt måste jag säga. Det va inte precis kul att gå omkring och inte veta vad som händer och må dåligt.

Dock kan jag knappt gå. Jag fick nageltrång för lite mer än en månad sen blev det riktigt äckligt i London så jag valde att operera det själv - korkat! Och synd om Peppe som höll på att svimma, haha. Iallfall, nu är det äckligare än ever och jag ska se om jag får akuttis i morron så jag kan operera det på riktigt, och med bedövning den här gången!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0