snart slut..


Imorron är det sista dagen på 2009! Sen är det 2010 - året jag tar studenten!

Jag är jätteduktig och sätter ihop bilder från 2009 som sen ska bli ett album på fejan. Man har gjort rätt så mycket under året när man ser alla bilder. Saker som man glömt, saker som får en att tänka "hur fan tänkte jag där?!", saker man aldrig glömmer osv. Nu är jag väldigt nära på att ramla ner i mitt djupa hål igen. Och nej, det där va inte tänkt att låta snuskigt på nåt sätt whatsoever..

Iallfall...

Här får ni ett smakprov av vad albumet kommer innehålla


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0