snow


Herregud!
Jag kom precis hem efter att spenderat kvällen hos min gulliga stjärnsyster Malin. Och vet ni vad? Det snöar för fullt ute! Jag vill inte ens dela med mig om hur många gånger jag halka och ramlade på vägen hem. Under tiden som jag kämpade för att hålla mig på benen så sprang Malin omkring och lekte i snön och visa benen för lastchaffisar så dom tuta. Knäpp människa den där Malin..

Jag måste nog gå och lägga mig nu. Jag har helt vänt på dygnet den här månaden jag varit hemma.
Jävlar, jag har gått hemma i en månad nu (mer eller mindre). Och tre veckor till ska det bli. Jag kommer vara så sjukt rastlös efter julafton. Well, bättre rastlös än deprimerad.

God natt!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0