Videotime!


Igår så firade jag och några från klassen att vi har jullov och att praktiken äntligen är över.
Och tydligen är folk nu rädda över vad jag kommer skriva här. Hmm..Jag har alltså rätt mycket makt nu.
Så vad tror ni? Kommer jag va snäll och låta bilderna sköta sitt eller kommer jag berätta lite detaljer?
För en gångs skull tänker jag inte skriva ner något och vara snäll.

Eller vänta, jag har ju videos! Mohaha
Här har ni två klipp som Alex filma när vi förfesta hos Ida iallfall.






Kommentarer
Postat av: Fanny

För helvete Malin ...

2009-12-19 @ 16:40:13
Postat av: Lotta

hahah, fina filmer......

2009-12-25 @ 13:39:12

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0