3 floors down




Hejhej!
Idag började jag inte förrän 11 så jag passade på att möta mina Darlings för lite god frukost på EH. Det var den enda tiden dem var lediga, dem har tydligen slutprov i fysik på måndag och spenderar varje vaken sekund till att plugga. Jag tycker jävligt synd om dem.
Efter skolan så stack jag till stan och fick några småsaker köpta. Jag har upptäckt att det är värre att köpa småsaker än "stora saker". På två dagar har jag spenderat 700 spänn på småsaker! Jag måste börja sluta att "bara gå in på H&M efter skolan innan bussen kommer.." Det blir bara dyrare efter ett tag..
Imorron är det servering. Ingen bar, ingen hovmästare bara ren servering. Hatar det, jag kan inte le så mycket en hel dag om jag inte är gald på riktigt - jag får ont i kinderna! Haha

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0