asleep and dreaming

Eftersom Felix, som nästan börjar bli värre än min mormor när det gäller att läsa min blogg, tyckte att jag skulle skriva ett blogg inlägg så kommer här ett !

..Men eftersom jag är väldigt väldigt trött så får ni det i punktform mer eller mindre.
- Missar bussen, bajs. Dagen börjar inte bra.
- Engelsklektion, kollar på film - jag somnar.
- Gym, jag, Alex och Petra och en hel del killar. Inte helt fel.
- Psykologilektion, jag somnar.
- Stan, Alex och Petra bråkar om vilket fik som ligger i solen. Våren är här. Iste är gooooott.
- Bussresa hem, Never think - Robert Pattinson på repeat. So hot.
- Kommer hem, somnar. Jag tror jag är liiite för stressad för att sova på natten så jag tar varje chans jag får att sova.
- Börjar plugga röven av mig till slutprovet.
- När jag väl börjar plugga OCH tar det på allvar får jag ett sms av Adam : Provet inställt.
- Nu ska jag sova. puss



love,malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hon måste ju vara världens lyckligaste tjej!

2009-02-24 @ 23:19:53
Postat av: felix

vad värre än dim mormor?

2009-02-25 @ 12:59:12

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0