Besatt

För ungefär 30 minuter sen tänkte jag gå och lägga mig sen kom det upp "En vän har precis svarat på frågan Tror du Malin Zilverframe skulle stöta på din partner?" Ja, jag vill såklart veta vad folk tror om jag och jag börjar besvara hur många frågor som helst bara för att få reda på alla dem här svaren. Jag har helt ekelt blivit besatt. Och det är så jävla irreterande. Folk tror tydligen att jag har drogat mig med smärtstillande, heroin och E. Och sen har jag även provat ställningen Eiffeltornet. Vad fan är det för ställning?! Jag fråga pappa men han sa att jag skulle googla det men det vågar jag inte - tänk så kommer världens sjukaste sexställning upp? Nej, och btw jag är även ytlig och skulle antagligen ragga på den du dejtade fast jag skulle däremot aldrig ha sex med någon på fyllan som jag aldrig träffat förr. Ja, folk känner mig rätt så bra känner jag. Nu ska jag ta en dos heroin och ut och ragga på mina kompisars dejter. God natt och tack för mig!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0