don't tell me that you're sorry

Hur fan gör man en jävla alkoholpolicy? Jag satt mig ner för att göra alkoholpolicyn som ska vara klar till imorron men det står helt jävla stilla i huvudet på mig. Så blir det väl när man skjutit upp det i två veckor. Typiskt mig.
Fast det blir en jävligt lugn vecka, blir bara måndag som jag har två prov på sen jobbar jag med mina darlings på hem och villa mässan resten av veckan nästan. Sen blir det Danmark på fredagkväll.

Ikväll ska jag och Lina nog ut på jakt efter vår bananglass sen ska hon försöka få mig att se Mary Poppins, ain't gonna happen kan jag säga er. Jag ser hellre Melodifestivalen, det är ju från Malmö ikväll!

Ja, alkoholpolicyn var det ja..

Sommaren 07.


love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh det var där vi träffade min Johnnie-love :D Mary Poppins Mary Poppins Mary Poppins

2009-02-28 @ 13:35:49

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0