Fuck it

Fan vad jag blev deppig nu. Det kanske har något med att göra med att det är söndag, skola imorron, jag har en jävla massa att plugga i som jag inte ens börjat på och att det bara är en massa slask ute och att mina läpp har spruckig - igen. Fan va synd det är om mig.. Tänk att jag aldrig på trött på att tycka synd om mig själv. Jag måste ha världens största ego..
Jag har försökt läsa igenom min engelska som jag ska redovisa imorron. Ja, jag läser två rader på pappret sen börjar jag tänka på annat. Det kommer gå superbra imorron. Sen ska jag plugga till två prov också..Ja, efter denna veckan kommer jag verkligen vara redo att begå självmord.. Hur många veckor va det till påsklovet?

Fan vad trött jag är på allt. Och det kommer bli jättekul i skolan imorron.. Fast Alex har lovat att inte reta mig för min "snö". Och jag kommer kräva fem till presenter från NY om hon bryter det. Bara så du vet, Alex!

Nu blir det gossip girl!
love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0