Give me some banana

Hejhej, kastar in ett inlägg innan jag sticker.
Idag var det sista gången i serveringen, jag kan int ens beskriva hur jävla nice det är. Ja, Lina, jag sa nice.
Jag och Felix var hovmästare. Och efter att Felix tjuvlyssnat på mitt och Alexandras, och sen mitt och Lois tjejsnack var han rätt så insatt i mitt liv just nu. Och jävlar vad jag blev förvånad när han kom fram till mig och sa "Om du vill kan jag slå ***" Ja, tro det eller ej men Felix var min kurator idag. Haha, om han var bög så skulle han bli en superkul bögkompis!

Lite senare skulle jag och pappa till värnhem och handla mat och vi är typ såååååå här nära på att krocka och inte med vem som helt utan med nån i min klass! Snacka om att det skulle vara pinsmat om han hade sett mig och inte min pappa. Då skulle jag fått några konstiga blickar på måndag.. Och ja, Alex om du svarade i din mobil så skulle du få veta vem av killarna det var..! Haha, vilken cliffhanger jag gjorde nu..

Nu ska jag byta om sen blir det Paaaaaatrik!

love,malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har en känsla av att det kan vara Tunki, med det körryktet han har så ...

2009-02-27 @ 23:59:56

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0