Happy

Eftersom jag har varit så extremt dålig på att blogga på lovet tänkte jag kasta in ett inlägg nu när jag egentligen borde plugga till mina två prov men som alltid så får jag inte tummen ur röven.. eller är det tummarna..?

Lovet har gått snabbare än jag trodde. Jag har knappt haft någon Linapaus överhuvudtaget ( förutom de två timmarna som hon låg i min soffa och läste twilight.. jag sprider mitt beroende mohaha) och alla annan tid jag har haft över så har jag läst klart New Moon. Jävlar vad spännande det börjar bli nu.. Jag och Petra kommer ha en hel bok att snacka igenom på måndag..Jag tycker faktiskt lite synd om resten av klassen som får stå ut med vårt jävla gnäll om hur mycket vi älskar böckerna.

Imorse blev jag väckt kvart över 9. Klockan 10 var jag, mamma och sis på burlöv och åt frukost på EH. Supermysigt. Sen tog vi en runda i affärerna, hittade en supersöt kavaj och väska fast eftersom jag ska spara ihop pengar till min tatuering så fick jag bara köpa en av sakerna..Inte för ni bryr er så mycket.. Nu väntar skolböckerna PUSS

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, är du klar? :D

2009-02-20 @ 23:06:45
Postat av: felix

hehe men det kan väl inte finnas hur många böcker som helst av twilight

2009-02-22 @ 22:03:31

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0