I väntan på Lina..

Senaste person du pratade i telefon med: Lina
Senaste person du sms med: Adam
Senaste person du skrek på: Måste ha varit syrran tror jag.. eller pappa..?
Senaste person du skratta åt: Lina, alltid.
Senaste person du kramade: Mor tror jag
Senaste person du kysste: mohaha, M*****, lite privatliv.

Senaste låt du lyssnade på: Hot and cold
Senaste film du såg: Georgia rule
Senaste serie du såg: Greys
Senaste hemsida du besökte: Porr såklart! Nej, FB-nörd är jag ju..
Senaste bok du läste: Twilight böckerna! :D Edward <3 (förlåt för min fjortisvarning..)

Senaste skor du hade på dig: Mina rosa skor som Lina absolut hatar haha
Senaste outfit: KALASBYXOR (skrevs med stora bokstäver för att retas mohaha) och kläning
Senaste frisyr: Afro, alltid.

Och nu kom äntligen Linis :D


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0