just another day in paradise

Tisdag, andra dagen på lovet. Jag vakna och trodde att jag skulle få hoppa omkring i PJ's halva dagen och bara göra vad fan jag vill men nejdå. Jag tog en titt i min kalender, något som jag nu ångrar. Det visar sig att jag har psykologiarbete att göra, ett engelsk arbete, ett ansvarsfull alkoholhantering arbete och två slutprov att plugga till. Och som toppen på moset måste jag göra lite på projektarbetet som ska vara klart vecka 11. Vad fan hända med loven som man bara vilade på och inte gjorde ett skit som hade med skolan att göra...? Nej, detta är bara sjukt deprimerande. Jag har tillochmed sagt att jag inte ska med pappa till Danmark imorron så jag äntligen kan boka tid till min tatuering istället ska jag träffa Alexandra så vi kan arbeta på vårt projektarbet och alkoholsaken. Alltså kommer det ta ännu en månad till jag får min tatuering och ännu mer läxor att göra. Jag kommer snart hoppa på en av mina lärare känner jag..

Ikväll får jag iallafall en paus när jag ska på restaurang och bio! Mysmys..!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0