Never Think

Ja, jag är så jävla besatt i den låten. Speciellt när han sjunger "You'll learn to hate me but still call me baby..", det är de bästa på hela låten. Snart får jag fan ta och skapa en mapp i bloggen som heter Robert Pattinson/ Twilight. Och idag har jag inte alls kollat på filmen för så där 14 gången..Och never think är absolut inte den mest spelade låten både på datan och mobilen. Jävlar vilken nörd jag är. Men det är tur att jag inte är ensam om det.. DET skulle ju vara pinsamt..Haha

Började skolan idag kl. 8 och har matte b sen får vi höra av våra lärare att vi inte har fler lektioner på hela dagen. Jag har alltså vaknat kvart i 6 för att gå på en mattelektion där jag inte gör ett skit förutom pratar liite för mycket och skrattar till Vakna med the voice.
Sen blev det breakfast at tiffanys, ok, inte riktigt men på EH iallfall. Och jag undrar var alla mina pengar tar vägen.. Jag tror nog EH tjänar nästan 100 spänn på mig i månaden om inte mer..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0