NONONO

Jag är så här nära på att dö. Så klart kan ni inte se just hur nära men jag kan lova er att det är nära. Fatta ni det där för det gjorde inte jag..
Jag gav mig själv 15 min paus från pluggandet och tänkte skriva ett supersnabbt inlägg.

Jag har absolut inget liv just nu, det är inte så jävla lätt ska jag säga er. Mellan drinkblandningar, engelska ord från 1700-talet, berättelser från 1300-talet och psykologiarbeten är det inte så lätt. Lärarna på vår skola har ett uppdrag att förstöra våra liv och se till att vi gråter oss i sömns. Nu är så jävla off just nu.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0