Om jag kunde drömma..

Jag börjar med en liten varning, jag har köpt dem två första Twilight böckerna i helgen och har nu blivit besatt. Vilket innebär att jag inte kommer blogga så mycket. Om ni nu bryr er. Varje lediga sekund spenderas åt att läsa.

Nu till dagen..
Dagen började med onödig matte där jag faktiskt inte räknade ett enda tal, inget att vara stolt över känner jag.
Sen mentorstid, hade ett allvarligt snack med min mentor om vad jag vill göra med livet, ska jag hoppa av? Ta ledig ett år? Praktisera och tenta av alla ämne eller helt enkelt lida lite till och ta studenten om ett år..? Ja, vi får vänta och se men med allt som ständigt sker och den dåligt stämningen i klassen blandat med att jag tröttnat på allt känns inte så bra.

Dagen huvudämne var sexställningen eiffeltornet. Ingen verkar veta hur den går till, förutom vår egna lilla sexexpert Marie Hagel om väldigt vänligt visade och ritade hur man gör. Ja, man lär sig något nytt varje dag och idag var det eiffeltornetsdag. Nu ska jag läsa! PUSS






love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0