So damn hot

Efter en pinam busstur till skolan var det dags för ett engelskprov. Denna gången blev det inget MVG kan jag säga er, blir nöjd om jag får VG denna gången.
Nu ska jag berätta om dagens absoluta höjdpunkt!
Eftersom vi slutade när vi va klara med provet hade vi en timme till nästa lektion så jag, Alex och Petra stack till datasalen och tack Gud för vi gjorde det! För fanns nog en av världens snyggasta män! Eftersom datasalen var inte öppnade förren om 5 minuter så stod vi där och vänta och snacka om hur otroligt het den här mannen var och när vi väl kom in så börjar han prata engelska, så otroligt sexigt! Ok, jag ska sluta dagdrömma om engelskläraren nu..
Och om Fanny och Adam ser detta så dampa inte ut med ert "han har vårtor" och "han ser ut som Knut" för vi vet ju alla att det inte stämmer!
Efter lunch stack jag till min psykologilärare och bad om en hemuppgift i stället för jag mådde så dåligt så jag fick sluta tre timmar tidigare!
Nu ska jag dricka upp mitt te och kolla på OTH. Snorpuss på er!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0