Sorry, but I..

Status:

Humör: Bajs, orkar inte, vill inte, tänker inte. Ok? Låt mig va.
Tacksam för: Att Alexandra är taskig mot folk som jag inte orkar med. Låter kanske lite sjukt men ibland behöver människor få ett riktigt wake up call.
Vad jag borde göra: Alla min läxor.
Vad jag tänker göra: Duscha och läsa twiligt.
Vad jag kommer göra: Sova.

Ja, ni kan säker gissa på att jag är på rätt så dåligt humör.
Dagen började superbra, hade sovmorron, började inte förrän 12. Hade massage på gympan, underbart. Man borde börja varje skoldag med lite massage. Sen var det psykologi. That's it. Härlig skoldag. Sen bar det av till EH med Petra och Alex. Blev en heldel twilight snack, lite skolsnack och lite sexsnack. Ungefär som hur våra lunchar ser ut. Fast Twiligth snacket är rätt så extremt sen både jag och Petra börjat läsa böckerna.
Så hur kan jag vara på så dåligt humör? Jo, allt det kräver är en person och en kommentar. Och snacka om jag kommer gå igenom hela skoldagen imorron som en zombi och kasta bitchblickar mot den här personen. Nu väntar Edward. Jag är inte alls besatt..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

Vad tycker du om Victoria Silvstedt? Lämna gärna en åsikt i min blogg,

har skrivit ett inlägg om henne. Men inget måste! :)



tycker du att min blogg är bra så får du gärna prenumerera också :)

ha det super!

2009-02-11 @ 01:52:39
URL: http://ccristin.bogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0