Sweet

Mitt pluggande har tagit en paus. De va väl bäst de för annars skulle jag väl suttit och ringt hotsamtal till min engelsklärare just nu. Jag har inte haft så stora problem med engelska men när min lärare börjar använda ord som jag aldrig hört förr blir jag lite arg.
Just nu har jag en livlig diskussion med Robin om vad som är världens bästa intro, jag tycker sweet child o mine och jag ska inte ens säga vad han tycker. Det är rätt så pinsamt..
Det andra vi diskuterar är om jag har rätt att blogga när jag kissar. Ja, jag vet - det är väldigt äckligt men ingen säger något när killar sitter och spelar när dem bajsar. Ja, dubbelmoral säger jag bara. Nu väntar ord som "stifling" på mig.. Fan ta han..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0