The depression

Just nu gillar jag inte psykologi b, inte över huvudtaget faktiskt. Jag har även problem med engelskan. Den ligger väldigt långt ner på min gillar lista just nu. Allt som har med skolan att göra gör det faktiskt.. Jag vill inte ens veta hur många timmar jag pluggar nu.. och jag har inte ens börjat med servering b som jag har slutprov på om två dagar. Kommer absolut bli ett MVG plus där!
Bara denna veckan också den går jag bara i skolan tre dagar nästa vecka. Håll ut Malin, håll ut..


love,malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi, håll ut Malin :) <3

2009-02-23 @ 23:30:41

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0