I want to be forever young

Jag fick liv i my old laptop och hitta extremt många bilder från nian, måste ju lägga in några här så om dem någonsin försvinner finns dem i allafall sparade på bloggen. Jag började nästa gråta (läs nästan) när jag såg dem. Jag älskade verkligen den sista tiden i nian. När vi var i danmark och alla killar snodde solglasögon och vi hade vattenkrig. Eller när vi var i Hästveda och bada mitt i natten och alla låg verkligen och sov i samma säng efteråt. Fan vad jag älskade den tiden! Och om ett år går man ut gymnasiet, det är så jävla sjukt hur snabbt tiden går. Jag vill inte bli vuxen och jobba.


Killarna i DK och deras stulna brillor..


Sara och jag på balen. Tyvärr visste jag inte att vattenfast mascara fanns..


Balen. Killarna tyckte att min blixt var lite för stark


Redan i nian hade jag STORA problem med matten..


Och hur såg lektionerna ut? Jo, jag och Sara i ett hörn. Att vi inte fick IG i alla ämnen var sjukt. Speciellt på musiken. Våra sextalks räddade alltid dagarna. Haha


Sista dagen i skolan och det var dags för karneval! Detta var den enda dagen alla killar faktiskt lät oss sminka dem! Haha


Rätt så tidigt märkte vi att vår lärare Håkan gillade kvinnokläder mer..


En vecka kvar av skolan och vi gav oss av för att vara tre dagar i Hästveda tsm! Och jävlar vad sjukt det va..


Sjukt va ordet, tillochmed killarna delade säng. Lägg märke till att vi ställt ihop alla sängar så det blev en jättesäng där vi alla låg.


Såklart fick vi för oss att göra en del dumheter, som att ta hål i Saras öra som sen svulla upp som en boll, dum var ordet!

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, pusspuss

love,malin









Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0