What if I'm the bad guy?

Tjoho alla små barn!
Idag var det då dags för det "stora" slutprovet i ansvarsfull alkoholhantering. Dem kan verkligen inte ha ett längre namn till den kursen..
Efter provet stack jag, Alex och Petra till skolans "offentliga" restaurang och åt. Det finns verkligen mycket att klaga på i vår skola men maten är absolut int en av dem sakerna, och speciellt inte nere i den riktiga restaurangen. Och eftersom vi är så supersöta blev vi bjudna på förrätt, efterrätt och hur mycket dricka vi ville (något som vi verkligen tog ordagrant, fast vi straffades när vi var tvugna att springa på toa si sådär 100 gånger..

Jag försöker ännu en gång få ner twilight soundtracket på skiva så vi kan lyssna på den i serveringen imorron, mest för att reta alla killar.. Men min data verkar ha fått nog av allt som har med twilight att göra och gör inte som jag vill..jaja, min besatthet har väl ändå gott lite för långt..


 


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0