American girl

Det är söndag, klockan är 5 och jag sitter fortfarande i PJ's. Så jävla skönt. Fast ska snart gå och ta på mig och gå till Linispinis. Filmer och manikyr står på planeringen.
Just nu funderar jag på att lägga in bilder på bdb. Har inte lagt in bilder där på ett tag, dels för jag inte orkar och tycker det har blivit så jävla tråkigt men det är ju kul att om några månader trycka sig tillbaka och kolla på dem bilderna i så fall.. Herregud vilka stor problem jag har. Fast jag skulle ju inte ha de här problemet om jag hade ett fotoalbum.. Hejhej ;)
Nej, nu ska jag sluta va så jävla dryg och göra lite jävla nytta. PUUUUUUSS

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0