You say I'm a bitch like it's a bad thing

Hejhej!
Nej, jag har inte dött, sån tur har ni inte!
Har inte bloggat på tre dagar, har varit alldeles för trött för de! Så vad har hänt..?
I går, hände inte så mycket. Psykologi B började och det räddade min dag! Man borde sluta varje dag med lite psykologi! Jag ska fan få MVG i psykologi b också! Sen va det nog inte så mycket mer med de. Fast jag fick köpt ett par supersnygga skor från H&M, H&M har fan skitsnygga skor!
Idag hade vi bara två lektioner, två lektioner där man inte gör ett enda piss, kan jag säga er.
Efter skolan stack jag och Alex till EH, hon var ju tvungen att få min önskelista på saker som jag vill har från NY. Ni vill inte ens höra listan, den e extremt sjuk kan jag tillägga!
När vi skulle beställa våra latte va muggarna i disken och vi fick istället take away muggar precis som, och jag citerar kille i kassan " Precis som Carrie Bradshaw!". Lite gay i vardagen är alltid underbart!
Senare på kvällen var ett handledarutbildning, väldigt tröttsamt.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0